14 Şubat 2011 Pazartesi

Adını Sen Koy (!)

Selamun Aleyküm,
Paranın gücü karşısında ezilmiş bir beden olarak yazıyorum size..
Parayla aynı anda konuşunca bastıralan sesimle haykırıyorum kelimelerimi!
Öyle çok anlatacak şeyim var ki nereden başlasam bilemiyorum aslında.
13 şubat akşamının etkisindeyim hâla..
Özetleyecek olursam; ''Sus!'' tek sebebi. Sinirli bir şekilde ''Kişneme artık yeter ya!'' demek.
Onca laftan,sözden,uyarıdan çizilmeyen şeffaf gurur denen şeyin kişnemekle yıkılması ve yüksek sesle dile getirilmesi falan filan..
Birde baba var baba! En büyüğünden; PARA kadar BÜYÜK!
Öğretmen var;TARAF(:S)IZ. KARAR(:S)IZ.
Huşu içinde ^siz hepiniz,ben tek.^ diyen bir ben var!
Gizem ne doğru söyledi; ''dünya bu ikilinin etrafında dönüyor'' diyerek.
-bilerek körelttim,küçülttüm tırnak içini;durdurdum ya kendimce dönen bişeyleri..-
Hı ne diyorduk GURUR diyorduk,dün öğrendim bende imaj değiştirmiş bizim GURUR :) Küçülmüş,kırpılmış,parayla sıkıştırılmış,paraya satmış büyüklüğü,ilişmiş kıyısına köşesine olmuş mu: ''PgAuRrAuLrI.'' :)
Dedim bari sen yapma.. Kimse dinlemedi tabi beni.. Ters düştüm işlere..
Yüksek sesimden,hiddetimden kırmışım gururu -acep bu yüzden mi ufalandı?- ay canım canım kıyamam :)
Ben ne kadar kötü bir kızmışım! Şüphe gibi gafilin içine sızmışım..
Çoktandır alınmak istenen hınç mı alındı yani dün babayla? Parayla? -Cevap yok.
-Artistlik yaptıııığğn bini rizil ettin herkesin önündeeeeeğğ ğüüü :(
--kaldı ki artistlğe ihtiyacım yok--
Sussaydın sende! Benim dersi dinlememe engel olmasaydın!
Ateş olmayan yerden duman çıkar mı a dostlar?!
Durduk yere çatacak bir tip miyim ki ben? :)

Evet biraz sertim,geyik muhabbetlerine katılmadığımdan o ahbaplardan,kankalardan değilim biliyorum ama unutmayın ki benimde fıtratım bu!
Gelemiyorum vıc vıc konuşmalara,yumuşamalara,edepsizliklere!
-tek başımaydım hakketen o odada,büyük süpriz oldu-3ü1bentek-
Kolo'dan gireyim;
^^Bana da büyük süpriz oldu tek başınalık doğrusu (!)
Dalımda var tatlı meyve herkesin gözü bende..
Aleyhimde yapmak istedikleri şey ölüm vuruşu
Bilir misin ÜÇ KURUŞU? Bunlar insanların dolduruşu! ^^

İşte aynen böyle! Sesini çıkaran haksız artık!
Birde şöyle dedi baba:sen çok mu iyisin? Bir tek sen mi ders dinliyorsun? Madem çok iyisin neden 1.sınıfta değilsin? 
-Cevabım net ''Benim öyle bir iddiam yok ama ders dinleme hakkımıda kimse elimden alamaz!
Belki senin kızın gider özel ders alır kapatır açığını ama benim tek imkanım burası! Anlamadım mı gider..''
Kaldı ki ders anlatılırken (sadece kendim için demiyorum) KİMSE KİMSEYİ KONUŞARAK RAHATSIZ E-DE-MEZ! EDEMEZ! YOK ÖYLE BİRŞEY! YOK!
Ve benim o çok güvendiğim öğretmenim babama ''Deniz'i seviyorum ya,Deniz iyi,dersi dinliyor,susun diyor susturuyor herkesi ne güzel benden önce uyarıyor,dersle alakalı diyen öğretmenim bu sefer -babamın olmayışından kaynaklanıyor olsa gerek ağız ucuyla mıymıymıy geveledi birşeyleri.. Yanında velisi olan haklı duruma düştü şimdi bırak bana onu bunu savunmayı ben salak değilim herşey ortada..
 -Sizin kızınıza çok dedim,çok uyardım konuşma artık diye hebele hübeleeeee...
Adam hala kızımda kızım kızımda kızım.. Kızım kızım kızım kızım..
BENDE BABAMIN KIZIYIM NE YANİ?! :) BENDE KIZIM HEEYY! :) 
-
Sen benim kızıma nasıl öyle dersin? Sen benim kızıma nasıl kişneme dersin? Yok öyle birşey yok! 
-Ne yok ne?! Var! Dedim evet! Hiçte pişman değilim! Ben hakkımı aradım! Yedirtmedim! Allah şayit! Var mı ötesi? Gururunu düşünen insanın 'kimya dersini sivmiyorum o yüzden dinlemiyiroumm ben tamammıaa' diye dersi kaynatmaya kalkması,hatta fokurdatması ne peki??!
Baba: Öğreci değil,öğretmen otoriteyi sağlamalı.
Bey amca kendine gelllll... 
Yumuşak yüzlü,kibar kibar sus diyen öğretmeni kimse sallamıyor haberin var mı?
İşte senin kızında onlardan.. Şimdi bırak laga lugayı.. Bu hepimizin bildiği bir gerçek!
Böyle susmayana,sallamayana,tınlamayana illa bağıra bağıra hakaret ede ede sus diyecek öğretmenler illada böyle istiyor o susmayı bilmeyenler.. İllada gel bana bağır diyor! Öğretmen değilde öğrenci uyardımı arkadaşını -ki arkadaşım bile değil,söz gelimi-bağırarak gurur denen şey kırılıyormuşmuşmuş işte..
Demek sağlam değil, toki mi inşaa etmiş nedir :)
Neyse işte daha fazla uzatmıyorum bu olayı burda noktalıyorum. Herkes neyin ne olduğunu,kimin ne olduğunu,kimin nerden geldiğini -dört dört atlayarak-biliyor. Nokta.
Gelin size birazda güzel şeylerden bahsedeyim..
Şükürler olsun ki bugüne kavuştuk.. Peygamber efendimiz Hz. Muhammed'in (S.A.V) doğum günü bugün..
Yüce Rabbimiz Allah (c.c)'ın elçisinin doğduğu gün.. Sevgililer Sevgilisinin doğduğu o mübarek gün...
Kutlu doğum haftası bu hafta :) Ve her ne kadar bu sevgililer günü zımbırtısını bir papaz ilan etsede,vıc vıc aşıklar sırf bu günü beklesede,hediyeler en çok bugün verilsede,bu gün çok değerli görülsede,bu gün için sevgili yapmaya çalışan insanlar olsada bugün sevgililer günü.. Ama şahsıma göre mânası derin,büyük,bambaşka!..
Bugün tam anlamıyla ilk kez SEVGİLİLER GÜNÜ bence.. SEVGİLİMİZİN DOĞDUĞU GÜN..
Bugün her taraf gül kokmuş yıllar evvel.. Yıllar evvel bugünün akşamı yıldızlar olabildiğince yaklaşmış O'nun ellerine.. Ne şanslıyım,ne şanslıyız ki belkide bir daha göremeyeceğimiz bir tesadüfü yaşayıp gerçek sevgililer gününü yaşıyoruz,Mevlid Kandiliniz mübarek olsun ahâli! :) Dualarında benide unutmazsınız inşallah :)
Bilirsiniz dua kardeşliği güzeldir,başkası için dua etmek,başkası için birşeyler istemek güzeldir :)
Bugün aklıma gelen herkese dua edeceğim. Öncelikle ölmüş yakınlarımıza tabiki.. Sizlerde benim ananem ve dedem için bir fatiha okursanız çok berhudar olurum gerçekten :)
Bana ne yapalım ölmüşlerimiz için derseniz şayet Yasin-i Şerif  okuyun derim ben. Ben okurum hep,arapça bilmesemde türkçesinden okurum,sizde öyle yapabilirsiniz önemli olan okumak değil mi zaten :)
Sonlara yaklaşıyorum ve hoş bir süprizle bitireceğim yazımı..
Dün akşam ben haksızlığa uğradığım için hıçkıra hıçkıra ağlarken benim dünyaya geliş sebebim,herşeyim olan dünya tatlısı annemin hoş süprizinden bahsedeyim biraz size :)
Sana bir hediye aldım dedi ve getirdi ben ağlarken öylece tutuşturdu elime.
''İçimde kaldı ama'' dedi ya birde ben ona çok üzüldüm işte.. Neyse açtım paketi birde ne çıksın içinden?
KIRMIZI KALPLİ,EROS'LU,ÜZERİNDE SENİ SEVİYORUM YAZAN ORTA BOY ŞİRİN BİR YASTIK :))
Nasıl mutlu oldum anlatamam.. Mangal gibi yanarken bir şişe şu gibi döküldü annem üzerime.. Söndürdü,dindirdi acımı.. Sarıldı.. Bi anlığına unutturdu bana dünyanın çirkef adaletini..
Sarıldık,ağlaştık bir süre ana kız :) Çok ama çok güzel bir andı o an.. Onca kötülüğü örttü,yatıştırdı beni.. :)
ANNE İŞTE.. ANNE.. CAN..DÜNYAM..
Şimdilik ceylan kaçar ama yine bu civardan geçer.. Takipte kalın dostlar! Allah'a emanet,selametle ..
dsçs ;)

3 yorum:

  1. Ehhöm!
    Şimdi teknik olarak dünya kimsenin etrafında dönemez,hani üstündeyiz ya,en fazla bizimle birlikte güneşin etrafında döner.Neyse şimdi onu boşver...

    Ortada iki farklı karakter var;biri zayıf,kendini savunmaktan aciz.Öteki olgun,kafa tutuyor "haklıyım ulan,deden gelse yine haklıyım" diye...
    İşte kendini rezil etmekte öyle oluyormuş..İpleme bırak :D

    YanıtlaSil
  2. ulan deden gelse haklıyım :) SONUNA KADAR ! :))

    YanıtlaSil
  3. Kurtla kuzu çıktı ortaya,bu dava benim! ;)

    YanıtlaSil