25 Şubat 2011 Cuma

Her dalım çiçeklerimin annesi.. -(1) Yeni Umudunuz Var-


Yaşayanı beyninde öldürmek ve belkide gökyüzünden beni görüyordur tatlı hatıralarda diyerek dakikaları gökyüzüne fırlatmak ve yeryüzünün serpiştirdiğin gözyaşlarından nasibini alması ile ona bu bile fazla demek arasındaki ince çizgi kıldan ince kılıçtan keskin ya hani..
Hani o ne iyidir artık ne de kötü, ne senindir artık ne onun..O odur,tek,bencil. Soyut.
İyi midir bilmezsin, hani bilemezsin ya ne yaşadıklarını; bazen üzülürsün kaybedersin hatıraların tatlısını ve sonra süpürürsün gözyaşlarının acısını..Sonra düşünürsün herşey eskide kaldı ve alışırsın kısacık tırnaklarına alıştığın gibi.. Bilirsin o yine aklına gelecek,bilirsin o yine uzayacak,bilirsin savaşacağını,bilirsin keseceğini yeniden.. Kısır döngüdesindir artık.. Kurtulamazsın... Beyninde ona kocaman bir han inşaa edilmiştir bile,yıkamazsın..
Psikologda eritemez o tuzdan sert tuğlaları,gözyaşlarında.. O yüzden kısır döngünle yeni başlangıçlar yapmayı bileceksin..Yemin edeceksin her başlangıcına mükemmel sonuçlar doğurtacağına! Çılgınca isteyeceksin hayattan yeniden aşkı..
Bulacaksın.. Bir tutam cesaret koparacaksın ve gideceksin amma yalan amma doğru;varsa yaşayacaksın..
Yeniden kendini tekrar edeceksin belkide amma asla geleni eskinin yerine koymayacaksın.. Ona bunu yapmaya ne hakkın var? O yeni.. Taze.. Temiz.. O güzel.. O yüzünü güldürürken sen iç çetin savaşlarında yem mi edeceksin O'nu soyutluğa?
-Ben etmedim.. Pişmanda olmadım hiç.. Yeniden tutundum hayata kaç elim varsa hepsiyle yeniden tutundum..
Tazeliğiyle içime su serpen,onca yangını söndüren o hayat suyundan kana kana içtim..İçtikçe içtim,midem bulanana başım dönene kadar içtim,döndü.. Başımı döndürdü,acımı dindirdi,yolumdan çevirdi.. :)
Boş duvarlara baktığımda bile gülümserken buldum kendimi.. Hemde öyle bir gülümsemeki ta en içten,nefesi kadar olmasada sıcacık.. Bugünden sonra herşey bambaşka olacak ve başkoyduğum bu yeni yolun beni nerelere götüreceğini en az sizin kadar merak ederek şimdilik veda ediyorum yazmaya,başka ruh hallerimde belkide gülümserken görüşmek üzere.. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder