5 Şubat 2011 Cumartesi

İkiçiftsıfırbeş'ten bir kuble :)

Tarihini 1.1.5 olarak kaydettiğim şiirimsi birşey.. Evet evet tam 6 yıl evvelinden bahsediyorum.
Annem bana sevdiklerimin birşeyler karalaması için ''anı defteri'' olarak üzerinde ''AFACAN'ın günlügü'' yazan beyaz kaplı,ayıcıklı kalpli bir defter almıştı defteri çok sevdiğimden mi bilmem birşey döktürmüşüm ilk sayfasına :)
O kadar içten yazmışım ki,dörtlük halinde hemde -bu bi kuraldı sanki benim için- duygulandım biranda,yayınlayasım geldi bak şimdi aynen şöyle yazmışım aynen bu şekilde;
Noktalama işaretleri yazım hataları ohoo herşey var :)

ANILARIMIN DEFTERİ
Bir sır gibi saklar
Herkesin sevgisini
Birisi anısını yazdımı
Getirir kendi gerisini
        X    X
Yeni bir anı eklensin
Bu sevgi defterine
Kim yazarsa sevgisini
Anılarımın defterine
       X    X
Bir rüyaya girer sanki
Bu deftere sevgisini belirten
Derki bu sevgi demeti oluşturan kimse
Bu benim en değerli hazinem.
      X    X

O '' X    X'' ler ne?  diye geçiriyorsun şimdi içinden
biliyorum,onlar dörtlükleri ayırdığımı belirtiyor işte hani şiir yazdım ha anla yani :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder