9 Şubat 2011 Çarşamba

İyikide Kal! dedim :)

Karşıma çıktı boşluktayken.. Bomboşken,,bıkmışken...
Karanlıktaydım,korkuyordum sanıyordum ki ''herşey bitti.''.
Işık oldu,su oldu,hayat verdi,hayat oldu... Umutlarım pembeleşti!
Sevdim O'nu...
Çok sevdim!
Boşluğumu doldurmak için değil,ışık diye değil,su diye değil,hayat diye değil..
Başka başka bammmbaşka sevdim ben O'nu!
Herşeyden nefret ettiğim civarda korkmadan yanaştı yanıma;
Cesaretini sevdim,çırpınışlarını,çabasını,tavrını o ürkek konuşmasını sevdim...
''Sevmem artık sevmem!'' dediğim sularda sevdim onu... Aşktan öte,aşktan uzak..
Uzaklara dalıp gidişini sevdim...
Çizgi çizgi gamzelerini,gülüşünü sevdim..
Kirpiklerini sevdim,ok gibi bakışlarını,yüreğime yüreğime saplanışlarını sevdim..
İçten içten taaa en derinden samimi,sıcak şiveli konuşmasını sevdim..Bilüyün mü? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder