17 Temmuz 2011 Pazar

Bağrımdan kopup gelenler =)

işte bunlarda artık benimle yaşayacak olan minik misafirlerim =)
hepsini tek tek,özenle yerleştirdim hep görebileceğim bir yere.. yaz köşesi gibi oldu vallahi içim açıldı =) 

yetmemiş kavonozada doldurmuş :) ben içinden bir kısmını alıp bilgisayarımın üzerine koydum çok kokoş oldum hehehe :)
                                
                                     Popi'ye yeni arkadaşlar eklenmiş oldu böylelikle :)
 eveeeet bu gördüğünüz şeyi ise ayakkabı iplerini feda ederek yapmış biriciğim,aslında bunu daha yüksek ve sallanabilecek bir yere asmam gerekirdi lakin öyle bir yer bulamadım odamda,bende yatağımın üstünde sağ tarafımdaki duvarda bulunan klimanın borusuna bağladım tam başucumda! uyandığımda ilk bunu görebileceğim :)


teşekkürler fke...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder