7 Ağustos 2011 Pazar

Bir Baktım Solda Bir Yusufçuk :)

Babam marketten gelmişti bende poşetleri almak için bir koşu aşağıya ineyim dedim onu kapıda karşılamak için inerken kafamı sola çevirdim birde ne göreyim kocaman bir Yusufçuk..Kolyemdekinin tıpkısının aynısı :))
Fotoğraf makinemi kaptığım gibi yanına gittim 
lakin ben poşetleri taşırken benden ürkmüş olsa gerek bir baktım yerinde yok :( zzz diye bir ses geldi kafamı bir kaldırdım tavanda duruyor :) meğer bana sesleniyormuş ''burdayım Deniiiiz!'' diye... Baktım o pozisyondayken onu fotoğraflamak imkansız süpürgeyi kaptım geldim onu incitmeden süpürgeyle dürtükledim uçup başka yere konmasını istedim çünkü. Ve beni kırmadı sözümü tuttu gitti pencereye konuverdi bizim Yusufçuk :) 


Önce ürkmesin diye yakınlaştırıp çektim lakin flash patladı yinede kaçmadı :)

Ne güzel kanatların var be mübarek...




Flashı kapadım dibine dibine girdim kaçmadı sanki anladı derdimi poz verdi :)

Daha da yakındaaaan...
Böceklerin en asili bana göre bu Yusufçuk :)
Toz kanatlı Yusufçuk..

Daha yakını..kaçmadı işte kaçmadı o beni anladı sevdi beni o :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder