28 Ağustos 2011 Pazar

Geçmiş Dün

Takip edesim var bir nefesi,
Yolundan gidesim of demeden,
Dönesim var terkettiğim yıllara,
Küçülesim..
Asiti kaçmış kolayı sevmem ama onu bile var son günlerde 
içesim...
Sesimi duyurasım var dağlara taşlara,öpesim var gökteki kuşları..
Sevesim var eskiyi,küsüp gittiğim anılarımı kucaklayasım var...
Af dileyen herkesi affetmek var gönlümde...
Ezip geçen lastiği yahut resmini asasım bile var tavanıma...
Eskiyle kucaklaşasım var şu son günlerde dolu dizgin...
Eskide kalan herşeyi çöldeki kum taneciklerinin suyu özlediği gibi özlemişim meğer..
İnsanları yahut eşyaları farketmez,eskiden kalan küçüçük bir tokamı bile öptüm bu gece...
Eskiden kurtulmaya çalışma çabalarımın aslında ne kadar da önemsiz olduğunu anladım bu gece..
Kötüyü bilmek,iyinin kıymetini arttırıyormuş meğer... Kurtulmaya çalışmak gibi bir çabam yok artık eskiden,kötüden... Hepsi benim şaheserim iyi-kötü,kucaklarım.
Şarkılar anımsatıyor birde burnumu çekiştiren kokular eski günlerimi..
Yeniden dinlemek istiyorum bir sokaktan geçerken dinlediğim şarkıları aynı ruh halinde,yeniden koklamak istiyorum begonvilleri o günki güzelliğiyle...
Yeniden yaşamak istiyorum izlediğim bir filmi tekrar izlemek gibi heyecansız...
Nedenini sormayın,istiyorum sadece...
Mesela anneannemin evinin kokusunu yapıştırmak istiyorum yeniden burnuma,dedemin tütün kolonyasını ama onun ellerinden...
Anlattıklarım sadece senin anladığın kadar biliyorum,ne düşünürsen düşün sen ben geçmişimi silmiyorum...     Şimdiyi ise çok seviyorum... Çünkü biliyorum ki şimdi de yarınımın eskisi olacak...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder